torsdag 13 december 2012

Cause everything you do is magic

Glad Lucia! :) ♥

Idag på skolan har det inte varit särskilt många lektioner för min del. På morgonen var jag hos tandläkaren, och när jag kom till skolan hade vi svenska och eftersom att vi är färdiga med att läsa Hungerspelen så har vi nu börjat se filmen. Sen någonstans där mellan det och 9:ornas luciaframträdande klockan 12 så har vi ätit lunch och halva klassen hade NO-lab medan resten mest strosade runt.

Efter lucian hade de som inte var färdiga med provet matte, men jag var en av de som var färdiga så vi fortsatte strosa runt på skolan. ^^ Dock blev vi (jag, Majiis och Mathilda) bortshasade vart vi än gick. "Nej nu blev ni för många!" (vi var tre, seriöst..) "Nu får ni gå till uppis istället!" (där fanns det inget att göra) "Det här är våra lokaler!" (vi går på den här skolan?!). Ja, så tillsist gick vi till 6-års och lågstadiet och hängde där tills sista (och i mitt fall andra) lektionen - Elevens val - började. Sen var skoldagen slut. Det blev inte mycket gjort... ;) Fast jag, Maja och Linda fick i uppdrag att bära julgranen till gympasalen, och ja, det gick väl som det gick. Bara en kula som flög i golvet. Och en stjärna som blev aningen sned. Och lite sånt.

Nu sitter jag och lyssnar på den här låten! :)




0 kommentarer >w< ♥: