lördag 8 december 2012

Vi gör det imorgon istället...

Nu har jag börjat bli riktigt dålig på att uppdatera bloggen, men jag har inte så mycket att skriva plus att jag har annat jag måste göra.

Hej hej!

Jag sitter hemma hos farmor och äter glass just nu. Vi har druckit julmust (som jag bara gillar på julen - jag gillar t.ex inte påskmust vilket är samma sak) och tagit fram hennes julgran, tomtarna får ställas fram imorgon. Imorgon. Det är då allt händer. "Ska vi spela Yatzy? Nej vi gör det imorgon." "Ska vi åka på ICA? Nej det tar vi imorgon istället." "Ska jag hänga upp julbelysningen ovanför garaget? Jag gör det imorgon istället, då det är ljust." Hm, jag undrar hur mycket som blir gjort för mig och farmor imorgon, egentligen.

Ikväll ska vi se på Så mycket bättre (egentligen tycker jag att det är väldigt tråkigt och konstigt, men jag ser det ändå nästan varje lördag) och sen ska jag sova här. Ja, och imorgon händer det ju en hel del.

Det var väl ingen som missade finalen av X Factor igår? Jag tycker verkligen att Isak förtjänade att vinna, men han kom på tredje plats och det är absolut inget att skämmas över. För ni vet väl vilka som också kom på tredje plats när de var med i X Factor? One Direction förstås! Och man kan ju inte precis påstå att det inte har gått bra för dem... ;)









0 kommentarer >w< ♥: