torsdag 15 november 2012

"Ge dem till grisen, ditt dumma fä!"

Tjenare ^^

Nu sitter jag och pluggar till SO-provet som vi har imorgon samtidigt som jag skrattar lite för mig själv. När jag pluggar så är det mesta förutom det jag ska plugga på ganska roligt förstår ni, så då blir det inte lika mycket plugg som jag hade tänkt mig. ;)
Just nu skrattar jag åt Hungerspelen (boken), när Peetas mor säger "Ge dem till grisen, ditt dumma fä!" till honom när han har bränt bröden. Som sagt, det mesta är roligt just nu.

På tal om Hungerspelen så har jag ju kommit till kapitel 14, eller vad det nu var, i min bok här hemma, men nu har vi även börjat läsa boken i skolan från början. Det blir lite... Tjorvigt. Men jag fick inte fortsätta från där jag är eftersom att vi ska ha grupparbeten, skriva loggbok och en massa sånt i skolan.
Jag har jättelust att se filmen, helst precis nu! ^^

...men istället ska jag fortsätta plugga. Hejdå och god natt! <3


0 kommentarer >w< ♥: