lördag 10 november 2012

"Det pirrar i dina ögon när du ser honom."

Hejsan svejsan ^^

Jag måste säga att nyaste numret av FRIDA var det bästa på länge. :D Jag menar, kolla bara på framsidan - stor twilight-special och intervju med Zayn. Det var flera BD part 2-posters som jag måste hänga upp!



Idag har jag mest lyssnat på One Direction med pappa, ätit godis och ritat. Den här gången fick det bli Isak från X Factor. :)



Melinda sa en rolig sak tidigare idag:
Hon: "Jag vet minsann vad du tycker om Isak."
Jag: "Haha jaha vadå?"
Hon: "Du tycker att han är jättesöt. Det pirrar i dina ögon när du ser honom."
Jag: "Hahaha men isåfall borde det ju pirra i magen, inte i ögonen?"
Hon: "Men nej, du är ju inte kär i honom! Du tycker bara han är söt."
Jag har nog aldrig varit med om att det pirrar i ögonen, men okej...


3 kommentarer >w< ♥:

Ruufuus sa...

Såg det också i tidningen! Tänkte på dig direkt, haha. xD
Så synd att Part-2 har 15-årsgräns på bio >w<

sanda sa...

Äntligen nån kille du tycker är söt och att det inte är nån i 1D :)

Sanda

Mo ☆ sa...

Haha aw ^^
Ja, hoppas verkligen att de ändrar!