måndag 23 juli 2012

At night, I can't sleep. In the morning, I can't wake up.

Just nu ligger jag i sängen på hotellrummet här i Luleå. Tidigare har vi shoppat, jag hittade två nagellack och ett läppglans från KICKS (har inte hittade läppglanset hemma) och ett örngott och en skrivbok på Lagerhaus. På örngottet står det "At night, I can't sleep. In the morning, I can't wake up". Stämmer så bra in på mig! >w<

Haha nyss när jag tänkte ta några godisar så tyckte Melinda att jag inte skulle ta typ fem stycken, igen. Jag försökte övertyga henne om att det är nyttigt, att man mår bra av det, men jag vet inte om det funkade... Ungefär såhär lät det:

Mel: Ta inte 5 st igen!
Jag: Men det är ju nyttigt! Det är bra för kroppen, man mår bra av det!
Mel: ...då borde du må väldigt bra nu...
Jag: Ja, vadå ser det ut som att jag inte gör det?

Hehe, jag mår bra. ^^

Be safe och ät mycket godis nu när det är måndag! //Mo@


0 kommentarer >w< ♥: