söndag 29 juli 2012

En skrikande asiat på en trehjuling i endast blöja

Tjenare! ;)

Nu är jag fortfarande hos Feliz. Mamma frågade om jag hade flyttat hemifrån - tja, jag har ju varit här sen ungefär kl.16.30 igår...

Tidigare idag så hörde vi några ungar som skrek utanför fönstret. Vi förväntade oss några barn med kickboards, men när vi kikade ut så fick vi se
1. En liten tjej som sprang förbi och
2. en liten skrikande asiat som cyklade förbi på en trehjuling i bara blöja.

Ja, ni förstår inte hur extremt roligt det var. xD Feliz gömde sig i garderoben medans jag slängde mig på sängen och asgarvade.

Sen har vi ju skrattat åt en massa annat också, som vanligt. Enligt Feliz så tvingar jag henne att chatta med en viss person, men nu har hon chattat med den i sisådär två timmar, så jag vet väl inte precis om det är jag som tvingar henne.. Men visst Feliz, skyll på mig så blir det bra. ;)

Be safe //Mo@


1 kommentarer >w< ♥:

Flizan sa...

Hahaha, nu har det gått ca 7 timmar sen vi började chatta och vi har inte slutat! x)
Men jag har faktiskt rätt att skylla på dej för du snodde min nattlampa! ;´( När jag träffar dej ska jag kittla dej tills du kissar på dej!! xD
kramkram