måndag 9 juli 2012

Sallohaure och kalvmärkning

Hej och sorry att jag inte har bloggat på ett tag! >_<

Så kommer det tyvärr att fortsätta, eftersom att jag åker iväg på kalvmärkning imorgon, och senare till Sallohaure. Det finns ju inget internet där, och ingen täckning heller så ni kan inte sms:a eller så. ;) Eller det kan ni ju, men jag ser det först på typ söndag när jag kommer hem.

Nu håller jag på att packar lite, fast jag tror att jag är färdig... Så jag passar på att blogga från mobilen. ^^

Blev glad när Majiis skickade ett mms med ett skärmklipp från vad som kom upp när hon googlade på pennor man kan rita på skor med. Min blogg kom nämligen upp! :3 Hehe, det var ju när jag gjorde twilightskorna.. >_^

Bye bye, är troligen tillbaka på söndag! <3

Be safe //Mo@


0 kommentarer >w< ♥: