fredag 6 juli 2012

Pajala marknad

Idag har jag varit på Pajala marknad. Det var väldigt varmt! Nån gång började det regna lite, men sen blev det lika bra väder igen.

Jag i solen.

Jag hittade ganska mycket som jag köpte faktiskt. Trodde inte att jag skulle hitta så mycket, men det gjorde jag!

1D-linne!

Aw sorry Harry blev inte med på den här bilden.. D:

Manga-...tidning (?) och mangabok. ^^
Boken lånade Feliz på biblioteket en gång när vi var där, är den bra Feliz? :)

Mobilskal.

Man köper väl alltid några par sockar när man är på marknaden! ;)

... och några par örhängen också. >w< De kostade bara 10 kr styck!

Det var nog det jag köpte... Eller jag köpte en FRIDA-tidning också, men det var ju inte på marknaden.

Igår bjöd jag hit tjejerna i klassen och hade ett litet "kalas" eftersom att jag har fyllt år. Vi år pizza och hade kul. :) Fick jättefina presenter också, tack!

Nån bild på mig när jag slänger upp tidningspapper i luften... xD
Be safe //Mo@

2 kommentarer >w< ♥:

Feliz sa...

Jättefint linne, och allt annat du köpte! <3
Såg såna här nere också. :D

Boken är väl sådär.. inte så kul att jag började i slutet. :/ Kom ihåg att läsa den som en "vanlig" svensk bok! ;)
Haha, på mangatidningen "MINI-POSTER!" X) Brukar ju stå typ "mega poster".

Kram!

Jenki sa...

Man ser då hans ben iaf ;D