måndag 29 oktober 2012

Asdghs1Dasfghasf köp en kaktus

Hej hej :D

Gissa vem som önskar att hon bodde lite närmare Stockholm? Jag! 13 maj 2013 kommer One Direction till Sverige och har konsert - jag vill dit!! Asgdjdfajkhsgfa.....!!! *__* Alltså ni förstår inte....



Igår hade jag värsta skrattanfallet igen, plus att jag var lite överspeedad, utan lite. Det är ganska illa när ens kompisar och familjemedlemmar blir rädd för en, eller? ^^ Men jag var ju bara så ivrig över att Little Things skulle komma ut idag, och sen spårade det ur helt enkelt.... Majlis (jag har börjat kalla henne Majlis istället för Majiis nu förtiden) föreslog att jag skulle ta en kopp te, men jag gillar inte te så jag bad henne gå och köpa en kaktus.
Sen "snackade" (skrattade*) jag i telefon med Melinda och mamma, men det enda jag sa var typ "ja" och "bra", annars skrattade jag bara under hela samtalet som varade i 21.58 minuter... Jaa.  

Nu ska jag nog inte säga något mer, för då kommer det här inte sluta bra...


1 kommentarer >w< ♥:

Flizan :3 sa...

Hahaha jag börjar ju också skratta när jag läser om dina skrattanfall bestie! xP ♥