söndag 21 oktober 2012

Simon sa ju att han såg Nina... Men vart tog hon vägen??

Åh nu har jag inte bloggat på länge! :o

Ja, hej. ^^ Jag vet inte riktigt varför jag inte har bloggat, men ah.. Nu skypar jag med Feliz och Jonna samtidigt som Melinda och en hel flock ungar springer runt i huset och smäller i min dörr... Trevligt.

Idag har jag suttit och ritat och lyssnat musik mest hela dan. Som vanligt alltså! ;)

Igår hade Majiis tjejkväll. Enligt mig hade vi då kul, skypade med Matilda och nå tolvåringar samtidigt som jag spelade piano för fullt. På väg hem i bilen fick jag värsta skrattanfallet åt en sak som hände i somras på kalvmärkningen. Jag kunde verkligen inte sluta skratta hemma heller, och tillsist började mamma också skratta även om hon verkligen inte fattade varför jag började tänka på det helt plötsligt. xD



0 kommentarer >w< ♥: