söndag 28 oktober 2012

Skrattanfall igår och gråt idag

Mwehe hej :D

Idag har Melinda och mamma åkt hem, men jag bestämde mig för att stanna här i Randijaur.
Idag upptäckte jag en HEMSK sak - Hela Up All Night albumet är borta från Spotify!! D: Först tänkte jag att det kanske bara var något fel för mig, men det visade sig att det har försvunnit helt och hållet. Live While We're Young och singlarna som inte är på albumet är kvar, som tur var. Men albumet är bara spårlöst försvunnet! :s
Har varit på dåligt humör hela förmiddagen över det, men det löser sig. ^^
Igår framåt kvällen skrattade jag helt oavbrutet like a freak i en halvtimme (ja, jag kollade faktiskt klockan före, och efter var det ju lätt att se) åt ingenting. Resten av min familj kollade på mig som om jag vore störd. Jag visste seriöst inte vad jag skulle göra, så när jag hade lugnat ner mig så sa jag "Nä, nä nu är det nog bäst att jag går och sover" och gick in på toan. Då sa de andra "Ska hon sova på toan?" och då brast det igen.



0 kommentarer >w< ♥: