tisdag 2 oktober 2012

Orientering med en karta från 1985 är ingen bra idé.

Hej mina kära läsare. ^^

Jag har tyvärr inte haft tid att blogga nu när vi har så mycket prov och sånt den här veckan. Idag hade vi engelskatest, imorgon NO-prov, på torsdag matteprov och på fredag ska vi lämna in våra skrivuppgifter på svenskan. Vi skulle även ha franskaglosor imorgon, men våran franskalärare är så snäll så vi tar de nästa vecka istället!

Idag har jag duschat, kollat X-factor, bytt till mina Breaking Dawn part 2 sängkläder (nödvändig fakta) och pluggat.

På skolan hade vi orientering på idrotten. Jag kan säga att ha orientering med en karta från 1985 inte är världens bästa idé, det tycker i alla fall inte jag och Feliz som kom försent pågrund av kartan och att några mogna killar i klassen hade varit och slitit ner vissa kontroller. -.-

Nä nu måste jag plugga NO!


0 kommentarer >w< ♥: