tisdag 9 oktober 2012

En massa teckningar! ♥

Hejsan alla läsare! Nu tänkte jag göra såhär - samla en massa av mina teckningar (självklart inte alla, jag ritar ju så ofta) i ett och samma inlägg. Ni har säkert sett de flesta, men jag ville liksom bara samla de här på ett och samma ställe. :)



Zayn Malik från 1D.


En renkalv.


Katniss från Hunger Games.


William Spetz! :P


Feliz.:)


Min föredetta brevvän Cornelia. ^^


Jonna. :)


Kristen Stewart.


Hahah Harry xD


Det där var bara klotter, för jag använde liksom en bläckpenna och annars ritar jag bara med blyerts. Som min bildlärare säger om mig "Blyerts, blyerts, blyerts!". Jag tror hon blir lite less på blyerts... xD


Niall Horan's ögon. (Ska fortsätta med teckningen på torsdag på skolan)


Nått öga. Också klotter med brist på annat att göra. :P Bläckpenna!


Edward och Bella.







Haha oj oj... x) Men kolla hur.... oslarvigt jag skrev mitt namn! :o Det är mycket roligare när man skriver sådär snabbt. ;)


Jack och Rose från Titanic...




Alltså helt ärligt så tyckte jag inte att den har var särskilt lik... ;P


Edward. Ja, han har sån där konstig min på riktiga bilden också. ^^


Sådär, det var några. Sen måste jag verkligen säga tack till alla som berömmer mig och tycker att jag är bra! ♥ Allt blir så mycket roligare då! Alla som har kommenterat på Facebook, Instagram (@moabacke heter jag där) och några här på bloggen, TACK! Ni är bäst! :D

De teckningarna här jag är mest nöjd med är nog den högst upp med Harry, Zayn, Katniss och William Spetz tror jag. ^^ Förresten tänkte jag inte på att jag har ju en massa teckningar på skolan som jag aldrig har fotat och lagt ut nånstans! Kanske gör det sen då. :)

0 kommentarer >w< ♥: