onsdag 26 september 2012

Awa från X-factor och Rue i Hunger games...

...är ju jättelika! Är det bara jag som tycker det? Nämen seriöst, jag kan inte titta på Awa utan att tänka på lilla Rue. Awa har lite längre hår, men ändå. På just de här bilderna var de inte lika, men när man har sett de båda på tv så är de enligt mig väldigt lika.

photo edited for free at www.pizap.com

Imorgon är det skolfotografering på min skola! Tidigare idag kom jag på att de egentligen inte borde få göra skolkatalogen utan allas tillåtelse, jag menar det kanske är någon som absolut inte vill vara med? För man har ju inte precis något val. Eller ja, vissa blir ju sjuka den dagen man ska ta skolfoto. Förra året blev jag sjuk på riktigt, men jag tvingade mig att gå till skolan ändå, för jag vill ju inte missa det. ^^





0 kommentarer >w< ♥: