måndag 24 september 2012

Polly Charter

Hej! :)

Idag är vi i min klass komplediga, så jag har sovit över hos farmor från igår. Nyss har vi varit ute och handlat lite mat och sådant, och just nu sitter jag och mumsar på en daimstrut. Yummy!

Igårkväll satt vi (eller mest jag) och tittade på tv väldigt länge. Vi såg flera avsitt av Ghost Whisperer, och jag tror minsann att farmor tyckte att det var lite läskigt ibland. ^^ Efter.. tre, tror jag?.. avsnitt kollade vi lite på Spårlöst men då somnade farmor hela tiden så det var ingen idé att jag väckte henne varje gång hon började snarka..



Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag stannar kanske hos farmor ganska länge. På Coop köpte vi nån ny sort Polly - Polly Charter - som i alla fall jag aldrig har smakat. Ska bli spännande!




0 kommentarer >w< ♥: