fredag 28 september 2012

Hej jag har beställt oxfilé och pomflitt

Hejhej!

Idag hade vi sovmorgon, men jag vaknade kvart i sju ändå och tänkte "Men åh, jag glömde stänga av alarmet", fast då kom jag på att jag inte ens hade hört nått alarm och somnade om. xD Sen vaknade jag ungefär tjugo över sju och kände att min arm hade domnat rejält. Jag har aldrig varit med om något liknande, det var jätteläskigt! Jag hade liksom ingen kontroll över armen, när jag rörde på fingrarna, så rörde jag tydligen inte på fingrarna för de bara hängde.. :o Usch vad äckligt det var. Då lyfte jag upp den armen med andra handen och sakta kom känseln tillbaka.

Sen somnade jag nästan igen och tio i åtta, när jag hade tänkt vakna, var jag jättetrött. - . - Kul sovmorgon.

I skolan hade vi bara SO, lunch och svenska, för våran bildlärare var sjuk. Vi fick dessutom sluta svenskan tidigare för att vi skulle hinna med bussen som gick hem 12.15.

Efter skolan var jag med Jonna, vi kollade på filmer som vi gjorde när vi var typ 11 år. Vad små och knubbiga vi var! ^^
Sen hjälpte jag Jonna att byta bakgrundsbild och sedan skriva det till personen som var på bilden. Mwahaha... :D Det var även någon som busringde till mig och babblade om att de hade beställt oxfilé och "pomflitt", och jag orkade inte göra nått annat än att bara spela med. Antagligen var det någon som känner mig, eller i alla fall vem vem jag är, för han sa nånting om att de hade beställt det från någon som blabla nånting om twilight (hörde inte riktigt vad han sa). Efter att ha babblat ett tag började de spela Gangnam Style.

Be safe //Mo@


0 kommentarer >w< ♥: