måndag 10 september 2012

Jag springer ju med två händer!

Idag efter skolan drog jag direkt till farmor med bussen. Kom hem vid halv 9 och hoppade i duschen och nu lyssnar jag musik och oroar mig över att jag måste sova med blött hår. Det tycker jag inte alls om - jag fattar inte hur killarna kunde duscha sent bara för att få sova med blött hår på klassresan förra året!

Idag på skolan så satt Maja och snackade om nån frisyr, jag lyssnade bara lite halvt men plötsligt sa hon "Ah, och sen så borstade jag med blött vatten". Okej, ja vatten brukar väl oftast vara blött... xD

Om ni undrar över rubriken så är det ett citat av Chrille från gympan idag (alltså inte idrottsläraren). Jag fattade inte riktigt vad han snackade om så jag tyckte det lät så roligt när han sa att han sprang med två händer, men sen visade det sig att han menade att han faktiskt höll i klubban med båda händerna när han sprang, efter att nån hade klagat på att han inte gjorde det.

Be safe //Mo@


0 kommentarer >w< ♥: