söndag 30 september 2012

Ska man ringa en ambulans eller bara sjunga med?

För nån dag sen frågade jag mamma vad hon skulle göra om hon kom hem från jobbet och hörde mig sitta och sjunga opera. Hennes svar blev: Ringa en ambulans. (Mäh! -.-) Igår, när jag var med Feliz, frågade jag henne samma sak och hon sa att hon skulle bli förvånad, men sen bara sjunga med.
Tur att jag inte behöver oroa mig för vad Feliz kommer göra om hon upptäcker mig nästa gång jag sitter och sjunger opera då! ;) För det gör jag ju väldigt ofta.

Idag har pappas kompis och hans lilla son Truls varit här. Truls råkade hitta min miniräknare och frågade då mig om den brukar sjunga. Han är helt klart den första, och antagligen den enda, som frågar mig det. Jag svarade att den inte brukar det och frågade om hans miniräknare kan sjunga, och svaret blev ja, det kan den.

Innan de kom har jag suttit och ritat ett tag. Resultaten blev såhär:



Förhoppningsvis så ser ni att det är Zayn från One Direction. :)

1 kommentarer >w< ♥:

Farmor sa...

............ opera..... jag skulle f ö r s ö k a sjunga med, men DÅ skulle nog någon ringa 112... aj aj! Kanske bättre om miniräknaren sjunger....;)
Kram!