lördag 8 september 2012

Vägra vinter!

Hej! ^^

Igår efter skolan åkte jag, Maja och Jonna till Gällivare för att köpa milkshake för 10 kr. Vägra vinter-pris!

Sen efter att vi hade strosat runt ett tag på stan så åkte jag och Maja hem till henne. Där hade vi ganska kul... ^^ Hahaha när mamma ringde så skrek Maja "*********" (bara hon och vissa andra fattar vad hon skrek... - . -) om och om igen så jag försökte sparka ner henne på golvet men hon fortsatte skrika. Tror inte att mamma hörde särskilt mycket av vad jag sa för jag höll på att dö av skratt samtidigt som jag kämpade mot Majiis.. xD

Ikväll ska jag på tjejkväll hos Feliz. Det blir säkert mysigt! ^^

Be safe //Mo@

Ååh, då sticker jag och Majiis så fort vi bara kan och lämnar allt förutom pengar och extra sockar hemma....


0 kommentarer >w< ♥: