måndag 7 januari 2013

Bara för att Majlis i princip ber på sina bara knän...

...om att jag ska blogga, så gör jag väl det då, trots att jag inte har bloggat på hela året. ;)

Vad ska skriva är jag osäker på. Det är just därför jag inte har bloggat sen vi fick jullov - jag har som inget att skriva helt enkelt och jag har inte någon lust heller. Ändå finns det säkert flera saker som jag borde ha berättat.

Ni minns kanske när jag skrev "Gissa vem som önskar att hon bodde lite närmare Stockholm? Jag! 8 maj 2013 kommer One Direction till Sverige och har konsert - jag vill dit!! Asgdjdfajkhsgfa.....!!! *__* Alltså ni förstår inte....". Den gången var det ni som inte förstod och nu är det jag - för jag fick nämligen en biljett i julklapp!! :D Blev helt överlycklig och ringde Jenna som jag ska dit med, och vi höll bara på och säga "Ska vi verkligen dit?" hela tiden. Typ. Blev inte så mycket mer sagt. Men sen har vi skypat nästan varje dag i flera timmar, hehehe. c:

 

Idag har jag berättat för pappa om vilka slags bilar alla i familjen Cullen har och att jag gärna tar en gul porsche som Alice snor i New Moon. ^^ Jag har dessutom gått igenom all fakta om Bellas pappa Charlie som jag har plus att jag har berättat ungefär hela boken Så länge vi båda andas för pappa, i detalj. Jag vet inte om han verkligen ville veta.



Snart börjar skolan, på onsdag. Det kommer säkert bli jobbigt att behöva kliva upp och det, men annars vet jag inte. :)

Äsch nu har jag inget mer att säga, adios! Eller vänta... jo. Ikväll kommer musikvideon till Kiss You, yaay!


0 kommentarer >w< ♥: