söndag 13 januari 2013

Happy Sunday eller nått ^_^

Hej hej! :)


Av någon anledning så ogillar jag söndagar mycker mer än måndagar. Det konstiga är att jag inte tycker om söndagar bara för att det är måndag nästa dag och det känns som "Jaha, imorgon är det skola och nu hinner jag inte hitta på något". Men sen när det väl är måndag, ja då är det ju inte så hemskt som jag föreställer mig det på söndagen. Ibland när det är typ en vecka kvar av sommarlovet så har jag verkligen sån där "söndagskänsla". Det känns som att det inte är någon idé att hitta på något, trots att man har en hel vecka kvar. :P

Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma. Igår var jag med Feliz och vi hade kul som vanligt. Vi var lika knäppa som vanligt också.... ^^ Då fyllde ju även Zayn 20 år, så jag får säga grattis till honom här på bloggen i efterskott istället!


Okej, när man har kollat på den där om och om igen så blir man lite... Jag vet inte o.o




0 kommentarer >w< ♥: