lördag 26 januari 2013

No Bruno eller japanska tomtar...

Haj >w<

Igår efter skolan (eller ja, efter att vi hade suttit och trängts inne på en annan skola samtidigt som vi lyssnade på information om nästa vecka) var jag med Feliz. Senare kom Sanda, eftersom att hon skulle följa med oss på bio och kolla The Hunger Games. :) Innan vi gick började jag spela några av låtarna från Bruno Mars nyaste album, och jag dansade dessutom till. Sanda undrade vad som hade hänt med mig och tyckte förmodligen att jag var ganska konstig. Till och med Feliz (som är van vid hur jag kan vara ;D) frågade varför jag var så knäpp... Ahahaha xD Sen förbjöd de mig att lyssna på Bruno Mars, eftersom att jag förbjöd Feliz att träffa japanska tomtar av ungefär samma anledning - vi blir skumma.


Oh yeah yeah

Ikväll börjar äntligen The Vampire Diaries! :D ♥ Som jag har väntat. ^^ Dock får jag se på det ensam, mamma och Mel är i Haparanda och jag tror inte att pappa är så värst intresserad. Men vi får väl se. ;)





0 kommentarer >w< ♥: