söndag 20 januari 2013

Okej det här var nästan pinsamt....

Hej :)

Igår när jag skulle åka från Feliz så gick dragkedjan till en av mina skor sönder. Den gick inte att fixa, så nu är hela skon sönder. Det betyder att jag knappt har några skor att gå i, så imorgon efter skolan ska jag och Feliz åka på stan och förhoppningsvis hitta skor till mig. ^^ Tills dess får jag låna mammas.

Idag när jag satt och lyssnade på musik från twilightsagan så kände jag plötsligt ett desperat behov av att läsa Om jag kunde drömma, en gång till. Jag tog fram den ur bokhyllan och började läsa från första sidan. Sen var jag fast. Än en gång. Jag satt och läste väldigt länge, och det kändes fortfarande lika underbart trots att jag kan i princip hela historien utantill. Den är fortfarande lika bra. Faktum är att den nästan blir bättre för varje gång. ♥



Precis nu när jag skulle välja en rubrik, så poppade citatet "Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig" upp i mitt huvud. Jag blev lite fundersam om det kanske skulle vara med ett "så" där någonstans, så jag googlade.



Jaa... Jag kanske inte ska ta den rubriken trots allt. xD Lol.



1 kommentarer >w< ♥: