torsdag 17 januari 2013

Sorry homeworks I have a blog to run >_^

Hejsan svejsan ^^

Idag hade vi inte särskilt mycket skola om man säger så. På morgonen hade vi SO där jag, Feliz, Majlis och Sanda försökte komma på ett politiskt tal men det blev inte mycket av det. Sen skulle vi ha svenska, men då var polisen där istället och snackade med oss i klassen om lite allt möjligt. Våran matte/No-lärare var ledig och det fanns ingen vikarie, så det slutade med att jag och Feliz frågade våran bildlärare om vi inte kunde få skippa elevens val och rita hemma istället, vilket gick bra.

Vi tog bussen hem kl 12.15, och när jag kom hem satte jag mig alltså och ritade, vilket jag gör nästan hela tiden. Den här gången började jag på ny teckning med Katniss, som jag ska ta med till skolan imorgon som "bevis" på att jag inte bara har suttit vid datorn, typ. ;)

Imorgon ska jag sova hos Feliz. Vi ska bland annat äta Pocky och kolla K-On! 
Kawaii! >w< ♥


Yes jag var tvungen att lägga in just den 
här bilden bara för att de har randiga 
tröjor, helt rätt.

0 kommentarer >w< ♥: