fredag 18 januari 2013

Ok

Hej! :D

Nu sitter jag och Feliz här och skypar med Feliz kusin Jonte och Nara. Kan säga att vi skrattar ganska så mycket... HAHHAHA xD Okej, alla tycker att vi är jobbiga. Förlåt. Jag höll i Feliz penna och sen sa jag helt seriöst "Feliz, jag tror att suddet lossnade..." (suddet uppe på pennan). Sen letade jag lite efter det... Och det visade sig att jag höll pennan upp och ner, så suddet var kvar... Ingen förstår nog hur otroligt kul vi hade när vi upptäckte det. xD

Mamma ringde och sa att jag skulle komma ut (jag är ju hos Feliz) så att hon kunde krama mig, så jag gick ut och ställde mig i kylan. Sen kom hon aldrig, så jag gick in och ringde henne. Då svarade hon aldrig! Tillslut visade det sig att hon hade väntat utanför Feliz mamma, fast vi är ju hos hennes pappa... xD Men sen kom hon hit i alla fall. ^^

Sen har Feliz försökt kväva mig med en My Little Pony-målarbok. Det var trevligt.

Nara tycker att jag och Feliz borde äta choklad, han tror nämligen att vi inte har gjort det på länge. Hm.



0 kommentarer >w< ♥: