lördag 14 april 2012

Du kör skript, och härmas gör du alltid

Det där är ett citat av Melinda som absolut ingen fattar något av. x) Eller har jag fel?

Idag har jag rensat bland mina sommarkläder för att se vad som behöver shoppas innan vi åker till Turkiet. Jag upptäckte att jag inte har så många T-shirts, flera var nämligen för små. Ska höra om Sandas lillasyster vi ha de kläderna som Melinda inte kunde ha. :)

Jag kom på att jag ännu inte har lagt in en bild på "tandborsthållaren" som jag fick av Feliz. Här kommer en bild!


 Kawaii! ^^ Passar dessutom till tandborsten.

Idag har jag inprincip bara rensat kläder, solat ute på balkongen och köpt FRIDA. Och det står absolut ingenting om Twilight-stjärnorna. Som vanligt då.. :( Men det finns ett test - vem man passar bäst med av Ian Somerhalder (Damon Salvatore i Vampire Diaries) och Paul Wesley (Stefan Salvatore i Vampire Diaries).


Be safe //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: