tisdag 3 april 2012

I run with vampires... ♥

Ihihi jag är glad! :D Boken som jag beställde förra veckan är nu här, and I LOVE IT. ♥ Det följer med coola stickers och en stor poster! Här kommer lite bilder ur boken:







Första bilden är på klistermärkena och sista bilden är på affischen. Jag gillar verkligen klistermärkena, det står bl.a "Boys are whatever.. Vampires are forever", "Bite me", "I'm sooo Team Edward", I'm a Twilighter", "Edward watches me sleep", "Edward preferes brunettes" (tur för mig då ^^), "I run with vampires" och liknande på vissa.

 Idag har jag varit med Feliz. :) Jag fick låna hennes Hello Kitty-glasögon (inte med styrka) en snabbis så jag passade på att ta ett (eller flera...) foton! ^^



Nu ska jag fortsätta att njuta av min bok och kanske läsa lite Bokusnytt (en liten tidning som följde med).

Be safe //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: