söndag 29 april 2012

Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig...

Moshi moshi mah friends! >_^

Idag är jag fortfarande i sängen. -_- Inte så kul, jag måste ju blir frisk till imorgon! Då är det ju inte vilken dag som helst... Men när jag känner efter hur jag mår just nu så bådar det inte så gott. Har ont i halsen och är snorig.

Mamma var på Dollar$tore nån dag och då köpte hon cupcakeljus till mig och Melinda. Kawaii! ^^ Naaw so cute.. ♥


Hörni, tack så jättesuperdupermycket till er som har röstat på mig i tävlingen på twilightgrejer.se. Man får rösta en gång varje dag, så det skulle vara jättegulligt av er att rösta nån gång igen. ♥ Ett annat bidrag har just nu ganska många fler röster än mig, fast jag tror ändå inte att jag kommer att vinna, men man kan ju alltid drömma.

Oh majj gadd, om exakt två veckor är jag påväg till Turkiet. :3 Tiden går så otroligt fort nu förtiden. Just det, det är ju den dagen - 13:e maj - som tävligen avslutas också.. Blir lite tjorvigt för mig att se vem som vinner, men jag får väl kolla senare.



Be safe ♥ //Mo@

New Moon gif

0 kommentarer >w< ♥: