onsdag 18 april 2012

VAD SKA JAG TA MIG TILL?

Idag slutade vi efter lunchen eftersom att våran sista lektion - franska - var inställd. Då följde jag med Majiis hem till henne. :) Jag var där ungefär till halv fem då pappa hämtade mig.

Nu sitter jag och läser lite bloggar, och upptäcker till min förskräckelse att Breaking Dawn part 2 har premiär 14 november (det är bekräftat nu) - och det är på en ONSDAG! Eftersom att bion här där jag bor har brunnit ner så måste jag ju åka någon annanstans (ja, jag måste) och jag trodde att det skulle vara på en fredag. Då hade det ju inte gjort så mycket om jag kom hem senare, men nu när det är på en onsdag så har jag ingen som helst aning om vad jag ska ta mig till! Men jag ger inte upp. Jag ska se den. Punkt slut.


Så fin.

När jag har bloggat färdigt ska jag plugga till provet. Hittade lite rolig fakta i FRIDA som har lite med Franska revolutionen att göra - i Frankrike får man inte döpa grisar till Napoleon. Okeej... Varför skulle man vilja döpa sin gris till Napoleon? Och om man nu vill det, varför får man inte det? ^^

Be safe //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: