torsdag 5 april 2012

Påsklov! ^^

Yey, nu är det påsklov!


Som ni kanske förstod så är mitt röda hår inte rött. Det var Maja som trixade lite med min kamera och upptäckte att mitt hår blev rött. >w<

Idag har vi haft friluftsdag. Jag och Feliz valde "snöaktivitet i parken". (Översättning: skidåkning - 4 personer på ett par träskidor, bollkastning och tunnel utan tak-byggande.) Och vi visste inte vad det var vi skulle göra där föränn vi väl gjorde det. När vi hade gjort tävlingarna så låg jag och Feliz på marken och solade.

Klockan 11 var det dags för lunch - hamburgare, och efter det fick vi chokladpudding.
En påskkärring gick runt med godis också. - En överraskning, och sen en till liten överraskning!

Imorgon åker vi till Randijaur. Alltså kommer jag att kunna blogga, om inte datorn är alldeles för seg så att jag ger upp. ;)

Nu vill jag önska alla mina läsare en glad påsk!

//Mo@

2 kommentarer >w< ♥:

Anonym sa...

Glad påsk på dig! :)

Anonym sa...

Från Jonniz