måndag 30 april 2012

Twilightgodis!

Idag - sista april - är det exakt ett år sedan jag och Feliz såg Twilight för första gången. Det är inte så mycket kanske, men det är ändå värt att fira! Det var meningen att jag skulle komma till Feliz och se, men jag känner mig inte så frisk så jag stannar tyvärr hemma.
Men, jag måste ju fira ändå. Har någon förutom jag sett en bild på twilightgodis typ, alltså att det var twilightmotiv på pappret? Jag gjorde det en gång och tyckte att det såg coolt ut. Och idag har jag mitt alldeles egna twilightgodis! :D


Någon som nu undrar hur jag har fått det? Jag ska ge er svaret. Det du behöver för att fixa såna godisar är...

1. Godis så klart (i passande storlek, som de här):


Ta av pappret och linda in godisarna i...

2. Aluminiumfolie:


3. Klistermärken från tradera.


Klistra klistermärkena runt godisen - klart! ^^ Jag vet inte om klistermärkena fortfarande finns på tradera, men ni kan ju kolla om ni är intresserade. Detta passar ju perfekt till mitt firande.

Be safe ♥ //Mo@


0 kommentarer >w< ♥: