tisdag 29 maj 2012

Breaking Dawn istället för SO

Idag efter skolan har jag varit med Majiis. Vi har mest suttit inne hos valparna. De är så gulliga! ^^ Jag och resten av min familj ska snart åka dit igen för att mamma och pappa också vill se valparna.

Igår på SO:n började vi se Breaking Dawn part 1, och vi såg färdigt den idag. Haha, det är ju verkligen SO! x) Killarna satt som tända ljus framför datorn (filmen visades där och på en sån där duk). Jag trodde inte att de skulle bli särskilt glada när vi skulle se BD, men ingen protesterade. Det såg ut som att de tyckte det var ganska spännande. ;)


I nyaste numret av tidningen Julia, som damp ner i min brevlåda idag, är det med en poster och en intervju med Kristen Stewart! Ska nog hänga upp postern, vet bara inte vart den får plats..

Det stod också att One Direction så småning om ska göra en serie på Nickelodeon där de spelar sig själva! :) Det ska bli spännande...


Be safe //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: