tisdag 1 maj 2012

Ja juste, min Eclipse-mössa!

Tjenare! :)

Nyss kom jag hem från Feliz. Vi såg på Twilight (vi älskar absolut inte twilight, nej...vänta nu, jo.) och planerade våran idrottslektion till imorgon.

Jag hittade just lite bilder från när jag och Feliz såg Twilight för första gången. Feliz hade på sig sin Baby Milo-kofta, som hon hade på sig idag också!

Filmen jag aldrig sett förut... ^w^

Asså what, kolla min min! x) (i vänstra, nedersta hörnet)

Vad höll vi på med egentligen? >w<

Och där kikade Feliz fram!

Haha hojja, vi var verkligen lika knäppa på den tiden...
Nu när jag sitter och kollar på gamla bilder så hittar jag en bild jag tog i maj förra året - då läste jag också När jag hör din röst.


Feliz kom på att jag hade glömt en sak till videon med mina twilightgrejer. Min Eclipse-mössa! Jag hade faktiskt nästan glömt bort att jag hade en sån om jag ska vara ärlig. ^^ Jag gick nyss ner för att leta - och jag hittade den! Ska nog ta den till skolan imorgon. Kanske. :3 Det som är negativt med den är att den är ganska tight, så när man tar av sig den så står håret åt alla håll. - . -

Be safe ♥ //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: