onsdag 23 maj 2012

O'boy test!

Tjenare!

Just nu sitter jag och ska försöka föra över lite låtar och bilder till mobilen. :)

Igår gjorde jag ett litet O'boy-test. ^_^ I Turkiet köpte vi... något O'boy-liknande... fast som ska smaka jordgubb. Observera färgen på drickan i glaset!


Ja, och igår såg jag att mamma hade köpt O'boy med jordgubbssmak.


Då bestämde jag mig för att jag skulle göra ett litet test och se hur de smakade. När jag hade hällt upp mjölk i två glas och hällt i pulver i båda glasen så såg det ut såhär:


Som ni kanske fattar så är det vänstra glaset Choco Strawberry och det högra är.. det första. x) Mjölken i det högra glaset är fortfarande vit, STOR skillnad från bilden på paketet! Allt pulver har hamnat på botten.. Uuääh...


Trots att det såg väldigt mysko ut så smakade jag på båda två.
Det vänstra glaset smakade inte så jättemycket jordgubb, fast enligt mig var den jordgubbssmak som jag kände enbart störande. Smaken på mjölken i det högra glaset var söt och inte alls något för mig!

Från och med nu så nöjer jag mig med helt vanlig O'boy. För resten av mitt liv. >w< Men förresten så är ju O'boy med daimsmak gott! Det var väldigt längesen jag drack det, eftersom att jag bara har sett det på ÖoB en gång..

Be safe //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: