onsdag 16 maj 2012

Shopping!

Idag var det sämre väder, det spöregnade ibland, så vi har varit och shoppat istället för att sola och bada. Jag hittade en affär som sålde massor av nagellack och andra saker till naglarna. Jag köpte 6 st, men vadå, de kostade bara 8 svenska kronor styck! :) Det glittriga svarta är ett graffittinagellack och var därför lite dyrare, men ändå.


Jag köpte även nailstickers.


När vi gick förbi en liten butik så såg jag en twilightväska och började tjuta "Twilight! Twilight! Mamma stanna!". Haha inte för att det bara var hon som var med men det var det första jag kom på att säga för att få stopp på resten av min familj. ^^ Jag sprang i alla fall in i affären, som man inte riktigt kunde springa in i eftersom att den var så liten och hela ena väggen var liksom öppningen.
Jag trodde i alla fall inte att jag skulle hitta någonting alls med twilight här i Alanya, så det här var helt klart en överraskning! Det fanns tillochmed tre olika motiv på väskorna, så jag hade väldigt svårt att bestämma mig.
Och vet nu vad, jag fick väskan som en för tidig födelsedagspresent av akko och adja! :D
Bild på den kommer.

Be safe //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: