tisdag 15 maj 2012

TÄVLING!!

Japp, som rubriken lyder, nu ska jag ha en liten tävling här! Skriv svaret på bildfrågan i en kommentar, och sen på onsdagkväll (kan blir senare om jag inte hinner) så lottar jag ut en vinnare av de som har svarat rätt, om det nu är flera som gör det.. ;) Bilden är tagen igår alldeles utanför hotellet. Frågan kommer här!

HUR MÅNGA SNIGLAR SER DU PÅ BILDEN?  



Haha skum tävling, I know. - . -

5 kommentarer >w< ♥:

Feliz sa...

Jag ser 7 st sniglar. ..eller snäckor alltså, om du ska vara petig med det. ;)

Hoppas ni har det bra där nere! :D
Saknar dej! Kram >w<

Feliz sa...

där nere i värmen! *

Anonym sa...

Jag set 7 st :D
Kram Jonna :)

Anonym sa...

Hej !
Jag ser 7 sniglar !!

Mina sa...

Jag tror jag ser 9 stycken ;S om alla ÄR sniglar, det är inte säkert ... haha. Men gissar på 9!
Hoppas du har det bra :)
Kram