måndag 14 maj 2012

Yeey! :D

Jag har nyligen fått ett mail av Emelie på Twilightgrejer.se där hon skrev att jag kom på andra plats i tävlingen och att hon inte kunde låta bli att skicka ett pris till mig p.g.a min söta bild!
Hehe! :33

Just nu sitter jag och äter nå slags Pocky-liknande saker. ^^ De heter Biscolata Stix och ser typ precis ut som Pocky.


Och en sak ska ni veta, de är superduktiga på svenska här i Turkiet. Verkligen. Kolla bara på den här skylten där de har skrivit på svenska! ´


Seriöst. Lite bättre tycker jag faktiskt att de borde kunna skriva.

Såhär har min dag sett ut. På morgonen åt jag frukost, toast och nå slags plättar. Tror jag.. Sen solade jag och badade lite i poolen. Efter det duschade jag och så var det snart dags för lunch - hamburgare för min del. Lite senare gick jag och min familj till stranden, och påvägen stannade vi på några affärer. Jag köpte ett nagellack, kanske inte världens bästa, men det kostade bara 10 svenska kronor så varför inte.



Det är genomskinligt med hjärtan i för er som inte ser det. ;)

Vi hittade även O´boy, eller något liknande, men jordgubbssmak.


Internet här på hotellet är så segt, så jag orkar inte lägga in så många fler bilder ikväll.

Be safe //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: