torsdag 24 maj 2012

Choklad... ^^

Hellu! ^w^

Idag på bilden har jag ritat av Harry i 1D. Jag tyckte inte att den blev så lik, fast det verkade som att de andra tyckte det. :P Om någon säger "Men Moa hur kan du rita sådär?!" så brukar Feliz svara "Ja, visst är hon konstig!" (alltså hon menar att hon tycker det är konstigt att jag kan rita så bra). Men idag, så sa hon "Visst är hon underbar!" istället... x) Haha, nu får du ta och bestämma dig Feliz!

Imorgon ska jag troligen sova hos henne. Vi ser väl vad vi hittar på för något. ^^

Åh gud, jag är så godissugen! Här kommer en bild som jag tog när jag hade fått choklad av Sanda.


Be safe //Mo@

3 kommentarer >w< ♥:

Mina sa...

anonymt igen...

Mo ☆ sa...

Vadå? :P

Mina sa...

haha min komentar försvann ;D

Iallafall - jag har frågestund på min blogg ;) ställ gärna en fråga!
Kram