torsdag 28 juni 2012

Böckerna är beställda!

Igår beställde jag tre böcker istället för två. ^^ Klicka på böckerna för att komma till dem på adlibris!


Beautiful Dead: Arizonas bok av Eden Maguire
Fortsättningen på Beautiful Dead: Jonas bok
som jag håller på och läser just nu.


Tretton skäl varför av Jay Asher


Och sist men inte minst Hungerspelen av
Susanne Collins. Alla säger att den (och de
andra böckerna i trilogin) är så bra och jag
har länge varit sugen på att läsa den. Ville
se filmen men eftersom att biografen här har
brunnit ner så gick ju inte det...

Nu har jag ju lånat några böcker på biblioteken så det blir väl att läsa de här senare även om det är väldigt frestande att börja läsa när man packar upp de nya böckerna ur paketet när de kommer med posten.

Be safe //Mo@


2 kommentarer >w< ♥:

Feliz sa...

Vi får ta och hyra Hungerspelen nån gång när du sover hos mig! :D

Anna sa...

Nu har jag lottat ut vinnarna i Veckans blogg!!
Gå in och kolla och se om just DU var en av dom:)