måndag 18 juni 2012

Sommarläsning!

Hej! :3

Idag har jag, Jonna och Feliz varit på biblioteket. Jag lånade fyra böcker, nämligen:


Besatt av Anne Cassidy.
Ska börja med att läsa den tror jag!


Beautiful dead: Jonas bok av Eden Maguire


Sommaren jag blev vacker av Jenny Han.
Jag tog den boken p.g.a att jag vill ha en
bok som passar bra att läsa på sommaren.


Efterlyst av Carol Ellis.
Den boken tog jag bara för att den
såg ganska gammal ut och var lite trasig,
ibland är det mysigt med såna böcker! ^^
Man ser knappt vad som står på baksidan
för att det har nötts bort så mycket.

Nu har jag lite att läsa i sommar, speciellt när det regnar. Jag har några böcker hemma som jag ännu inte har läst, men de sparar jag till senare. :P

Be safe //Mo@

1 kommentarer >w< ♥:

Mina sa...

åh du kommer älska beautiful dead!
så himla bra!

kram