lördag 23 juni 2012

When I met Harry he was crying so I asked for a photo. He reacted by kissing me..

Hellol! ^_^

Idag har det varit riktigt varmt! Jag har gått runt i shorts och T-shirt hela dagen. Men en grej som är jobbigt nu på sommaren är ju alla myggor! Seriöst, det är sjukt mycket mygg här. - . -

Nu sitter jag och äter lite Biscolata stix från Turkiet och facebookar. :) Melinda håller på och nördar Justins Bieber låt "Boyfried". I DON'T LIKE! O.o Nä men den är faktiskt ganska störande enligt mig. - . -

Kolla vad jag hittade, gör en mening här, kommentera om du har lust!


Min blev: When I met Harry he was crying so I asked för a photo. He reacted by kissing me. ^^

Be safe //Mo@

3 kommentarer >w< ♥:

Mina sa...

When I met Harry he was crying so I kissed him. He reacted by kissing me.

LOL :D

Anonym sa...

When I met harry he was dancing so I touched his hair. He reacted by kissing me! <3

Jonna

Mo ☆ sa...

Haha Mina din var ju bra! ^^