tisdag 12 juni 2012

Randiga tröjor 4-ever! ^^

Hejsan svejsan!

Idag har åkte vi som sagt till Jokkmokk. Först köpte vi en försenad födelsedagspresent till Anni som har fyllt 1 år i maj, och sen åkte vi till henne. :) Hon är så söt! Men det är ganska svårt att få en bra bild när hon ler, för det händer inte så ofta att man är redo just då. :P Den bästa presenten enligt henne var nog ett rött klistermärke som det stod "Press here" på, som hade suttit fast på en fågel som kvittrade när man tryckte på den. ^^

Efter att vi hade varit där så åkte vi till Konsum. Jag skulle köpa Julia Stars One Direction, men när jag kom dit så fanns den inte! Som tur var så fanns den på ICA, så jag köpte en till mig och en till Jonna, som är utomlands nu.

Som vissa kanske vet så älskar jag randiga tröjor, och jag har ganska många också. Haha, mer än hälften av mina tröjor är randiga tror jag. Nu när jag kollade på ett foto från när jag var liten så såg jag att jag hade en randig tröja på mig där också!


Hehe... >w<

Be safe //Mo@

1 kommentarer >w< ♥: