måndag 25 juni 2012

Vinnare i Breaking Dawn specialen?

Igår googlade jag på Moa Backe (ja, jag googlade på mitt eget namn...) och då kom det upp att jag har vunnit en tävling i Julia Stars Breaking Dawn specialen! Men wuut, det var typ i december/januari, och inte har jag fått något pris? Och det finns då bara en med samma namn som jag som bor här. Mailade och skrev på Julias facebooksida, vi får väl se vad som händer. Det jag hade vunnit var twilight-skrivböckerna, som jag redan har, men ändå! Det skadar ju inte med några fler, och jag måste ju få mitt pris. ;)


Nu sitter jag och lyssnar på "Euphoria - Alex Moreno Remix Radio Edit" på Spotify. Jag har lyssnat ganska mycket på den, så nu känns den vanliga versionen konstig, eller tråkig om ni fattar. :P


Be safe //Mo@

2 kommentarer >w< ♥:

Lisa - Kreativ bakning ♥ sa...

Det kan löna sig att googla sitt egna namn ibland ;) Haha. Fin blogg du har!

Mo ☆ sa...

Haha jo det kan det! :P
Tack! :)