tisdag 19 juni 2012

Hitta hem

Hej!

Åh, jag längtar till augusti! Eller nej, egentligen inte. Men då kommer en bok ut som jag har längtat efter! Jag visste inte ens om det skulle komma en fortsättning på Ann-Helén Laestadius böcker Sms från Soppero, Hej vacker och Ingen annan är som du, men i augusti kommer den äntligen.

Hitta Hem
Längtar efter att få läsa den!

Idag ska jag antagligen fortsätta att teckna. Jag har 14 personer som har bett mig rita av dem, så nu har jag något att göra under sommarlovets regniga dagar.

Imorgon kommer det en ny trailer för Breaking Dawn part 2! Spännande! Jag hoppas att Renesmee är med i den. Jag har nästan lust att läsa om Så länge vi båda andas, bara för att den är så bra. Men inte nu i alla fall!

Be safe //Mo@

1 kommentarer >w< ♥:

Anonym sa...

Hej!

Har du sett att den finns ute nu? Hoppas att du gillar den! Kul att du gillat mina tidigare böcker.

Ha det så bra!
Ann-Helén