tisdag 26 juni 2012

Designen är klar

Sådär ja, nu var designen klar! :) Vad tycks? Jag kommer säkert byta snart igen, hehe.... Jag har alltid så svårt att välja bakgrunder! Vet inte riktigt varför.. Nu har jag även hunnit byta ut boktipset. Jag måste nog köpa/låna resten av böckerna i Beautiful Dead sen! Fast det är roligare att köpa, för det är kul med egna böcker. ♥

Be safe //Mo@

7 kommentarer >w< ♥:

Inspire me, darlin sa...

Sv: åh tack vad glad jag blir!! :) Jag gillar designen! :D

Anonym sa...

vad fint :) du gör alltid så snyga designen :)

Anna sa...

Superfin blogg:)
Var gärna med i Veckans blogg på min blogg!
Ledsen om du inte gillar reklam.

Mo ☆ sa...

Svar:

Inspire me, darlin:
Tack, kul att du gillar min design! :)

Anonym: Tack tack, vad glad jag blir! :D

Anna: Tack. :) Jag ska kolla in din blogg. Lite reklam skadar inte. ;)

hannaa sa...

Takk dsma sötis :)

Ella sa...

Älskar dom med :D
Tack så jätte mycket :)

Mo ☆ sa...

Svar:

hannaa: Hehe tack ^^

Ella: Visst äger dom! :D ♥
Varsågod. ^^