lördag 2 juni 2012

Ny mobil - Samsung Galaxy S2

Igår skrev jag ju att jag skulle få en födelsedagspresent i går, och det fick jag! En ny mobil - en samsung galaxy s2! Jag fick dessutom ett skal/skydd till den som det står Twilight på.




Nu ska jag berätta lite om vad den har för coola saker. En grej som min förra mobil inte hade är att man kan låsa upp mobilen genom att titta på den. Mobilen känner igen ansiktet (om det nu är rätt ansikte) och låser upp sig. Om det är fel ansikte (var ju tvungen att prova!) så står det "Du ser tyvärr inte bekant ut". Haha! Försökte fota en bild men det gick ju inte särskilt bra.


Jag har en widget som jag tycker är riktigt bra! Jag behöver bara skaka på mobilen för att byta låt (även om jag inte är på musikspelaren), och jag kan dessutom bestämma att musiken ska sluta spela om t.ex 10 min. Som en timer typ.



Sen finns det ju sjukt mycket skal att köpa också! :) Måste verkligen beställa några från ebay. Det var pappa som visade mig att det finns jättemycket skal där till min mobil, t.ex fler med Twilight, One Direction och andra.

Be safe //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: