onsdag 27 juni 2012

Boktips?

Nu är jag i desperat behov av boktips! Tänkte köpa två böcker tror jag, men jag vet inte vilka? Är det någon som har något bra tips så kommentera gärna! :)


Be safe //Mo@

6 kommentarer >w< ♥:

Sofie sa...

Sv; Tack så mycket! :)

PING LOWHNGREN sa...

Scott westernfeild är ganska bra C: han har skrivit massa böcker men den första i en av hans serier heter uglies elelr ful på svenska C:

Mo ☆ sa...

Sofie: Varsågod!

Ping Lownhgren: Okej, jag kollade på adlibris men där fanns den inte. Men den kom upp när jag googlade! :)

Maria sa...

Sv: Tack så mycket! Läs Hungerspelen eller Harry Potter - böckerna om du inte har gjort det, eller läs dom även om du har det. Alltid lika bra :)

Mo ☆ sa...

Varsågod. :) Jag har faktiskt inte läst nån av de men har nu beställt första boken i Hungerspelen. Alla säger ju att de är så bra, och jag har varit sugen på att läsa dem!

Carolina sa...

Tack så jätte mycket :D
nej varför inte ? :D du har lika mycket chans att vinna som dom :)
kram