lördag 30 juni 2012

Marknaden

Hej! :)

Igår hann jag tyvärr inte blogga. Först på dan så var jag på marknaden med Jonna och Stephenie. Jag köpte bara godisremmar, och FRIDA Sommarspecial på Gojjan. Det var ändå kul på marknaden, det var ju bra väder och så träffade man en massa folk. Senare åkte jag till Jonna och sov där. Eller tja, innan vi sov så hade vi spa, var hos Jonnas mormor och en massa annat innan vi gick och la oss. ;)

Idag på morgonen satt jag och Jonna och spelade FRIDA Hunkmemory. Haha ja, och jag blev så less på alla ansikten! x) Det var flera jag inte ens visste vem de var. Varje gång jag råkade ta upp Ulrik Munther så sa jag: "Ullricki!". Mm. >w<

För ett tag sedan så var jag och Melinda på marknaden. Det spöregnade och jag köpte inget idag heller. :/ Nu sitter jag och smaskar på remmarna som jag köpte igår och läser FRIDA. :)



Jonna och Melinda säger båda att de längtar till min födelsedag, som är på onsdag. Haha jag fattar inte varför, jag gör ju inte ens själv det? xD Nåja, vi får väl se vad de längtar efter...

Be safe //Mo@

0 kommentarer >w< ♥: