tisdag 28 februari 2012

Bloggar från mobilen igen.

Hej läsarna. ^_^

Idag kl.15.00 ska jag till läkaren (OME, råkade skriva "käkaren" först) så hon får kolla på mitt öta som jag har ont i. Det är ju bara för bedrövligt att jag har ont i örat nu också eftersom att jag har feber och har haft ont i mitt knä. :[ Raarh.

Har typ varit inloggad på fa"cebook hela dagen och haft tråkigt. Har gillat en massa facebooksidor som har med twilight att göra. :3 Hehe... Åh jag önskar att jag hade mått lite (eller mycket) bättre de här dagarna jag har varit hemma, då skulle jag ha kollat på twilightfilmerna. <3 Nu har jag bara 10 sidor kvar av Frestad. Kan inte mina nya böcker komma snart? ^o^ Äsch då! Som ni kanske fattar så bloggar jag fortfarande på HTML-kod-saken, så då kan jag inte göra kawaii smileysar med > och < för att det står något om att koden inte kan accepteras p.g.a "inledande paranteser i slutet av texten". Typiskt också. -__- Tror att det får räcka med bloggning för idag nu. >.^ Eller kanske bloggar jag senare också, om jag bara orkar.

//Mo@

0 kommentarer >w< ♥: