fredag 3 februari 2012

Marknad i -37 grader - . -

Hej! :) Nu är jag i Randijaur. Efter skolan skjutsade pappa mig och Melinda till Porjus. Sen åkte vi med mamma därifrån till Jokkmokks marknad. Och där var det ju såååå vaaaarmt... - . - Minus 37 grader! Jag höll på att frysa ihjäl. Det har jag sagt många gånger men nu är jag verkligen allvarlig. x) Men jag hann i.a.f köpa några remmar och några par sockar innan vi åkte till ICA. Det var underbart att komma in i värmen! Men mina tår "tinade" först när vi kom hem (eller nej, till Randijaur). Och det är ju en bit dit. ;)

Men i.a.f, på ICA så var det typ rea på filmer, och mamma sa att jag skulle välja en. Där hittade jag Underworld evolution som är en film som handlar om kriget mellan vampyrerna och varulvarna. :)



Sen passade jag även på att köpa Ben & Jerry's som jag nyss åt lite av. ^^



Ciao! >w<

Btw, jag har en glad nyhet - från och med nu så börjar vi senare på fredagar, så att vi hinner ta bussen som går 08.50! :D Vi börjar typ så fort vi kommer till skolan med ändå. ^^ Vi slutar dock lite senare, men vi skulle ändå ha sån lång rast mellan franskan och SO:n. ;)

0 kommentarer >w< ♥: